ECTS:

6

Περίγραμμα Μαθήματος
e-Class

Μετά το πέρας των διδακτικών ενοτήτων οι φοιτήτριες/ές θα πρέπει να είναι σε θέση:
– Να κατανοήσουν τη φύση και το περιεχόμενο της ποιοτικής έρευνας.
– Να αναλύουν τα θεωρητικά θεμέλια της ποιοτικής έρευνας (π.χ. (νεο)θετικισμός, κοινωνικός εποικοδομισμός, συμβολική
αλληλεπίδραση, φαινομενολογία).                                                                                                                                                                                                    – Να σχεδιάζουν μία ποιοτική έρευνα.
– Να εφαρμόζουν βασικές στρατηγικές δειγματοληψίας.
– Να περιγράφουν και να εφαρμόζουν μεθόδους και τεχνικές ποιοτικής έρευνας (π.χ. συνέντευξη, ομάδες εστίασης, έρευνα δράσης,
πειράματα, συμμετοχική παρατήρηση, ανάλυση περιεχομένου).
– Να συλλέγουν, οργανώνουν, κωδικοποιούν, επεξεργάζονται και διαχέουν ποιοτικά δεδομένα.
– Να αναπτύξουν δεξιότητες σύνθεσης και ερμηνείας πραγματικών δεδομένων που προκύπτουν από την εφαρμογή της ποιοτικής
μεθοδολογίας στον κοινωνικό κόσμο.
– Να παρουσιάζουν μια ερευνητική ιδέα και να αποτυπώνουν τη μεθοδολογία σχεδιασμού και τις δυνατότητες υλοποίησης της.
– Να περιγράφουν τα ηθικά ζητήματα που εγείρονται στην ποιοτική έρευνα.
– Να συγγράφουν μία ποιοτική έρευνα.

Όνομα Κατηγορία Προσωπικού email
Συκάς Θεοδόσης Επίκουρος Καθηγητής tsykas@sp.duth.gr