Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες:
Να περιγράφουν τις θεμελιώδεις θεωρίες για την ανθρώπινη ανάπτυξη
Να αναλύουν τα στάδια της ανθρώπινης ανάπτυξης με έμφαση την εφηβεία και την πρώιμη ενηλικιότητα
Να αναλύουν και να αξιολογούν βασικές θεωρίες της ηθικής ανάπτυξης Να περιγράφουν τις βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις για την ηθική εκπαίδευση
Να επεξηγούν την έννοια της ηθικής ευαισθησίας και να αναλύουν τη συσχέτισή της με την ηθική κρίση, την ενσυναίσθηση, τη συμπόνια και τη μέριμνα
Να αναπτύξουν ηθική ευαισθησία μέσα από πρακτικές εφαρμογές και να αναπτύσσουν τις δικές τους πρακτικές εφαρμογές ηθικής
ευαισθησίας
Να κατανοούν και να αναλύουν την έννοια της ηθικής κρίσης, τη συσχέτισή της με τις βασικές θεωρίες της ηθικής ανάπτυξης και την ηθική πράξη
Να αναπτύξουν την ηθική τους κρίση μέσα από την επίλυση ηθικών διλημμάτων
Να περιγράφουν βασικές θεωρίες της ηθικής φιλοσοφίας ως εργαλείο επίλυσης ηθικών διλημμάτων
Να ασκηθούν στη διδασκαλία των ηθικών διλημμάτων
Να περιγράφουν την έννοια των αρετών του χαρακτήρα μέσα από σχετικές προσεγγίσεις της ηθικής ψυχολογίας και της ηθικής φιλοσοφίας
Να αναπτύξουν αρετές του χαρακτήρα μέσα από πρακτικές εφαρμογές και να αναπτύσσουν τις δικές τους πρακτικές εφαρμογές για την ανάπτυξη αρετών του χαρακτήρα
Όνομα | Κατηγορία Προσωπικού | |
---|---|---|
Δεν έχει οριστεί διδάσκων. |