Μετά το πέρας των διδακτικών ενοτήτων οι φοιτήτριες/ές θα πρέπει να είναι σε θέση:
– Να περιγράφουν τις κοινωνικοϊστορικές συνθήκες που γέννησαν την επιστήμη της Κοινωνιολογίας.
– Να εξηγούν και να εφαρμόζουν την κοινωνιολογική οπτική σε θέματα που εξετάζονται στο μάθημα.
– Να κατανοήσουν τις θεωρίες και τη σκέψη των θεμελιωτών της Κοινωνιολογίας.
– Να περιγράφουν βασικές κοινωνιολογικές θεωρίες και σχολές σκέψης.
– Να αναλύουν κριτικά σύγχρονες κοινωνικές δομές, όπως αυτές της κοινωνίας, της οικογένειας, του καπιταλισμού κ.λπ. καθώς και συναφείς έννοιες.
– Να αναλύουν την έννοια, τις μορφές και τη σημασία της κοινωνικοποίησης.
– Να αξιολογούν τη σημασία των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων για τη διαμόρφωση και την ιεράρχηση του χώρου και του χρόνου στην καθημερινή ζωή.
– Να αναλύουν κριτικά τη δομή και τις λειτουργίες της ελληνικής οικογένειας.
– Να κατανοήσουν τη σημασία της εκπαίδευσης για την παραγωγή, την αναπαραγωγή, την πιθανή αλλαγή και τη διαστρωμάτωση της
κοινωνίας.
– Να επεξηγούν τις θεωρητικές και εμπειρικές πτυχές της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και των κοινωνικών τάξεων.
– Να εξηγούν και να αξιολογούν τη διασύνδεση μεταξύ ελληνικής κοινωνίας και ελληνικού κράτους.
– Να κατανοήσουν τη σημασία της κοινωνιολογικής σκέψης μέσα από τη χρήση σχετικών μεθοδολογικών εργαλείων.
Όνομα | Κατηγορία Προσωπικού | |
---|---|---|
Συκάς Θεοδόσης | Επίκουρος Καθηγητής | tsykas@sp.duth.gr |